laupäev, 10. oktoober 2009

Kuningas on surnud, elagu kuningas! Õigemini küll Vibuprintsess


Kuuldused Vibuprintsess alias Mägilanna lahkumisest Vibukytiorust jäädavalt poliitikamaastikule või koerte iluduskonkurssile on tugevalt liialdatud. Olen olemas, olen tagasi ja täna algas minu jaoks uus elu! Olen sellele kuldsete kätega inimesele väga tänulik, kes minu jaoks selle võimalikuks tegi!

Olen viimasel ajal jäänud vist kinni kaunitesse kuupäevadesse- nii et 10.10.2009 on uue elu alustamiseks suurepärane aeg. Lihtalt mainin ära, et ka 20.09.2009 on minu jaoks märgilise tähendusega päev ;) Aga et tänane kuupäev kohe kindlalt ära fikseerida, kolisin ennast nüüd ka twitterisse- http://twitter.com/vibuprintsess

Säutsuma hakkan siis järgmistel teemadel- vibumaastikul toimuv, klubiline tegevus, võistlused, vibujaht meil ja mujal, vibulaskjad, mägilased, koolitused etc-etc
Püsige lainel!
PS! Ärge laske ennast värvidest ja riietest petta- pildil harilik kollane vibuorav ;)

Kommentaare ei ole: