reede, 26. juuni 2009

Vennad Lõvisüdamed Rakveres vol4

Sellel nädalal toimuvad siis Vennad Lõvisüdamed viimased etendused. Inimesed on äkki avastanud enda jaoks selle vahva suvelavastuse ning etendused on pea pilgeni täis müüdud. Pühapäeval toimub lausa lisaetendus kell 22.00.
Mina aga toimetan vaikselt oma vibuasja ajada ning sellel nädalal on toimunud juba kaks trenni.
Elu teatri kõrval on omamoodi hõnguga. Istusin ühel päeval teatrikohvikus, kus einestas ka grupp jaapanlasi. Üks neist alustas minuga vestlust, uurides, et kas olen näitleja. Nimelt olevat sellele mõttele viinud teda mu omapärane näokuju, mida ka teine kohe kõrvalt kinnitas, et olla tallegi silma jäänud :-) Vot siis!
Aga kohvikust ka, ma lihtsalt pean seda kiitma. Esiteks on seal väga maitsvad toidud, supisõbrana leidub alati ka mulle midagi. Teiseks on portsud niiiiii suured, et näiteks supi kogus on 3x suurem kui mujal, mis tähendab, et mina lihtsalt ei suuda tervet taldrikutäit korraga ära süüa. Täna tellisin suitsukanapasta, mis tõesti vääris oma nime, sinna oli tõesti vist lausa pool suitsukana sisse pandud :-) Et julgen kõigile soojalt soovitada, et kui kõht Rakveres olles tühi, siis teatrikohvik, kus toit on maitsev, hinnad sõbralikud ning portsud suured, mis meeldib eriti meestele.

Kommentaare ei ole: