pühapäev, 15. veebruar 2009

Tondimatsid ja pruudirööv


Iga turismimess on Musta Noole Vennaskonnale olnud eriline. Neli aastat tagasi tegi selle eriliseks see, et see oli meie jaoks esimene. Teisel aastal tegi selle minu jaoks eriliseks see, et jagasin ennast oma väikse ilmakodaniku ja messi vahel. Kolmandaks aastaks oli Põlvamaa ettevõtjatest tekkinud meeskond, kes pälvis oma boksikujunduse ühtsusega ära tunnustuse.
Selle aasta märgusõnad olid aga Tondimatsid ja pruudirööv.
Tondimatside ellukutsumise eest võlgneme tänu ja suure kallistuse Terjele, pruudiröövi tiimi kuulusid aga Hendrik, Tarmo, Annika ja Mägilanna isiklikult. Ja ilvese liha olen ma nüüd ka maitsnud, emumunast omleti tegemine vaadatud.
Tegelikult olen ma sellest nädalavahetusest täitsa väsinud ning pikemat ülevaadet messitoimetustest ei järgne. Tahtsin lihtsalt öelda, et Põlvamaa turismiettevõtjad on üks lahe kamp ja mul on au ja hea meel kuuluda nende hulka. Tänan teid, et olete olemas!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kena nagu alati. Oled selles kleidis just kui pilt raamatust printsessidest, rüütlitest ja helesinistest unistustest.

Mägilanna ütles ...

tänan!