teisipäev, 25. märts 2008

Nutt ja hala..

lubatud ainult väga kehva ilmaga nagu näiteks täna...
Viimaste sündmuste ja võistluste taustal hakkab tunduma, et ilmselt olen ma vales kohas. Vähemalt paistab, et Vibukütiorg (ja temaga koos ka paljud vibulaskjad) vääriks kedagi tunduvalt paremat, kui on seda minu värvikas persoon.
Ma usun, et Monsa poolt pakutav allveesuudlemine tuleks alternatiivina tõsisele kaalumisele võtta.
Sest kuidas muidu seletada seda, (et lisaks minu kahe viimase võistluse kehvadele tulemustele) ei peeta mind
a) vääriliseks osalema aktiivsete ja vibuspordi tuleviku üle südant valutavate vibulaskjate mõttetalgutel - ja seda hoolimata sellest, et kümnendik maastikuvibulaskjatest on usaldanud enda huvide esindamise minu hoolde
b) minu oma koduklubi jätab mu kutsumata juhatuse (laiendatud) klubi arengukava arutamise/koostamise koosolekule hoolimata sellest, et klubi käsutuses on ka minu eraomandusse kuuluv avar harjutusväljak koos 28-märgilise maastikurajaga ning sellel rajal toimub ka klubi poolt korraldatav karikasarja võistlus. Ning ka hoolimata sellest, et juba teist aastat toimuvad Põlvas vibutrennid, mis on minu koduklubile toonud piisavalt au ja kuulsust ehk punkte ja tiitleid.
Eks ma tegelen siis nüüd oma haigetsaanud ego ravitsemisega kui ma muuks ei sobi ;)
Igatahes on see midagi, mida mina nimetan ressursside raiskamiseks!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

icic - mina nimetan seda lihtsalt sooliseks diskrimineerimiseks, kuid ritakene - selleks ju naised ongi, et meeste eest must töö ära teha ja nende plaane ellu viia ;)
Küll sa asjadest ikka ka teada saad, kui midagi teha vaja :D

Mägilanna ütles ...

Nojah, oleks siis asi ainult soolises diskrimineerimises, saaks veel aru... nendele koosviibimistele kutsutakse ikka naissoo esindajaid ka meie klubist, ainult et mulle jääb tugevalt arusaamatuks, MILLISTEL alustel ;)Vaadates võistluste protokolle, siis kindlasti mitte laskmistulemuste põhjal (st et iseenesest oleks mul ju lootustki) aga ju ma siis ei vasta mingitele muudele parameetritele :(

Anonüümne ütles ...

Nii madalale kui on allveesuudlemine ei pea laskuma - siin on tagasihoidlike soovidega tutvumiskuulutus. Peaks ju sobima küll. ;-)

http://www.flickr.com/photos/28699921@N02/2698292626/