esmaspäev, 10. september 2007

Kuldne pühapäev

- nii võiks eilset päeva nimetada küll. Paides toimunud Jääger möödus mõnusalt karges ja päikselises sügispäevas. Minu jaoks täiesti pingevaba võistlus, sest premium liiga tase on minu jaoks hetkel veel kõrgevõitu. Aga mitte kõik naised ei arva endast nii ;) Näiteks Monika lasi 440 punkti ja võitis sellega. Ja Karin oli üks seitsmest, kes lasi üle 400 punkti. (Pean ikka endale ja teistele meelde tuletama, et ma ei ole veel kordagi üle 400 punkti lasknud- ehkki minus ilmselt on potensiaali) Eesti naiste tase on ikka uskumatult kõrge. Ega mul enda tulemuse üle ka kurta ei sobiks- lasin ainult 4 nulli, mis näitab ikka natuke stabiilsust. Kui aga tabada reeglina 3-nda noolega või heal juhul 2-ga, siis punktisumma lihtsalt ei tule :( - kokku 332 punkti. Samas oli see suurepärane võimalus vibu nö kodustamiseks. Esimesed nooled olid muide päris kenasti lastud, aga rusikareeglina eksisin sihtimisega- nooled lendasid kõik 40-50 cm loomast üle. Aga see on ju harjutatav. Ja tegelikult on käes ja peas ikka väike kala ka Leedu Openi viimasest päevast. Ja ma tean, et see kala ujub sealt ainult peale paari-kolme normaalset trenni minema ;) Näiteks täna võiks trenni minna. Kasvõi selleks, et oma vibu taas kätte saada. Nimelt läks tal eile serving katki ja eks see nöör oli ju nii-või-naa niblakas- sõlmedega ja puha. Mul ikka korralikku 67 tollist vaja, mille Mart mulle eile õhtul lubas teha. Mardil oli ka kena pühapäev- lasi FITA formaadis staadionil endale pronksmedali ja viimase kolme aasta parima tulemuse. Ja Veiko muide tuli Läti meistriks- just, lätlased on ometi jõudnud nii kaugele, et korraldasid võistluse. Küll ainult 14-märgilisel rajal ja mingite nüanssidega, millest Juurikas ise täpsemalt oskab rääkida, kuid eks me kõik ole ju kunagi alustanud :) Edu neile!

Kommentaare ei ole: