neljapäev, 16. august 2007

Hurraaa!!!

Täna hommikul helistas mulle Kaileen Mägi. Selgub, et jätsime Laureniga suve alguses televisioonis käies väikse vibupisku ikka stuudiosse - nagu plaan oligi!
Kui kõik läheb plaanipärastelt, siis tuleb septembrist alates neljal järjestikusel reedel hommikutelevisioonis vibukool!!!! 7.15 ja terve Eesti saab vaadata, kuidas lastakse ühte maastikuvibu ning kes, miks ja kus seda teevad :) Ja kes saaks sellest paremini rääkida kui Kajamaa Tom.
Ja ma ei saa jätta mainimata, et järelikult oli telesse minek tookord ainuõige otsus. Ning küsimus on ikka spordialas, millele koos minuga on paljud oma südame kinkinud, mitte minu väikseses egos, mis tahaks rambivalgusesse saada. Sest see saade tehakse ära ilma minu osaluseta.
PS! aga oma 15 sekundit kuulsust saan ma ikkagi - 27 august toimuvad Puhka Eesti võtted Kotiku rajal ja saade ise jõuab eetrisse juba septembris :))
Aga homme sõidan ära Leedu Openile - kui te vaid näeks, kui kaunis kleit mul on Trakai lossis võistlemiseks. Kohe meenub multikas seente ja herneste sõda- oli vist selline- ma olen ilusinstituudist, me lööme neid iluga ;)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga vene naised andsid uue sisu sloganile "Still beautyful". Meie olime ikka tõelised pandad nende soengute ja meikidega võrreldes.

Mägilanna ütles ...

Tead, ma pole vist elus nii ilusat naist näinud- oleks kohe otsesilmi tahtnud jõllitada, kuidas ta nii ilus on :) Aga vibu ta paraku veel lasta ei osanud- ei tea, kas tal lõpuni üldse nooli jaguski...