kolmapäev, 29. august 2007

Sinivereline


Internetis leiab ikka igasuguseid põnevaid asju. Pole ju suur saladus, et minu emapoolses suguvõsas enne 30-aastast sõda lausa paruneid leidus. Ja mis ma näe, 12.90 eurot ja võimalus endale lausa suguvõsa vapiga tass soetada :)

Natukene täpsustuseks- minu perekonnanimi eestindati eelmise sajandi 30-del nimest Kochtitsky, mille sõnatüvi tähendab poola keeles armastust ja mille suguvõsa sai maakoha järgi- nagu vapikirjast ka näha . On ju armas!
Kui nüüd leiaks kellegi heraldikahuvilise, kes mulle selle vapi ka lahti seletaks, oleks ikka udupeen küll. See vapp on muide ainus, mida mul õnnestus tasuta näha ja alla tõmmata (aga nagu märkata, jookseb seal mingi kole com-kiri, et ma ikka puhta variandi eest pappi välja käiks), muidu tahavad nad seal kõige eest raha saada. Aga mina ei taha ju anda- endalgi pole...
Aga ilmselgelt seletab see vapp minu erilist armastust sinise värvi vastu ;)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Eestis tegeleb sugupuu uurimisega Fred Puss. Võib-olla oled juhtunud EE lugema, kus ta avastas Ilvese ja Kallase sugupuusid.
Ehk oskab tema pereheraldika kohta midagi tarka kosta.