esmaspäev, 27. august 2007

Tehtud!


Klubi Karikas nimelt :) Igasugustest viperustest hoolimata sai rada täitsa okei ja rahvas trampis mõnuga meie ligi 4km rajal. Vähemalt minu kuuldes keegi eriti kisa ei tõstnud, et suitsetamiskohti ja prügikotte rajal ei olnud. Ja harjutusväljakul puudusid pooled lehed... Aga see selleks, tegelikult oleme rajameistritega juba kiita ka saanud.
Ja mina ise tahaks tänada veel Katsi, kes lahkelt meile markerite kleepsud saatis, ja Rebast, kes ise küll kohale ei tulnud, kuid kellelt pärinesid markerid, ja JAK klubi, kelle rajapasse me saime kasutada, ja rajameistreid, kes lausa kottpimedas taskulambivalgel tööd pidid tegema.
Tänu Tõnisele saime ka kõhud täis.
Natuke ka võistlusest.
Kasutades ära rajaperenaise eeliseid, nihverdasin ennast ühte gruppi Euroopa meistriga ehk Ülariga, et moodustada tiim Maario. Nimelt kasutas Ülar Maario vanu nooli, mina aga tema 45naelast sakslast, mille ma laupäeval sain.
Ja selle kohapealt pajatused hetkel katkevad, sest üks pisike noormees nõuab tungivalt minu tähelepanu...

Kommentaare ei ole: