laupäev, 4. august 2007

Miks tundub..

minu blogi olevat väljasurnud? Väga lihtsal põhjusel- töö ja laps võtavad kogu minu aja ja minu suurele armastusele ehk vibulaskmisele lihtsalt aega ei jää. Ja mis blogimisest siin rääkida, kui ma oma punast kaunitari peale Tehvandit vaid paaril korral vinnastanud olen. Aga mitte sellest ei tahtnud ma siin rääkida ;)
Mul on ikka uudist ka!
Katrin Virula ja Ülar Teppo on toonud taas Euroopa meistritiitlid longbow laskmises Eestisse!!!!
Vot see on väärt sõnum pühkimaks tolmu mu ajaveebilt :))
Ma tõesti ei tea, miks minu blogi on esimene väljaanne, mis sellest kirjutab. Rootslased pole suutnud isegi tulemusi EFACi kodukale ülesse panna :(

Rõõmustan eestlaste tulemuste üle väga, ehkki endal tilgub süda verd, et ei saanud teistega koos sellest kohapeal osa. Sveits, Eesti Meistrikad ja Open ning Rootsi- kõik see on minu jaoks sellel hooajal kättesaamatuks jäänud. Hetkel püüan anda endast kõik, et mul oleks võimalik vähemalt selle hooaja viimasel suurvõistlusel, Leedu Openil osaleda.
Mmmmm - 3 päeva vibuga ja toredate inimestega metsas ja ühel õhtul lisaks veel kostümeeritud lustimine vibuga Trakai lossis- no mida ühe vibulaskja hing veel võib ihaldada...
See kõik on minu, kui suudan ületada järgmised minu ees seisvad takistused- miinustes olev eelarve ja puuduv lapsehoidja...

Kommentaare ei ole: