neljapäev, 26. veebruar 2009

Kits kärneriks?!


mõtlesin pikalt, et kas kirjutada sellest või ei.. Aga kuna ma täna endale veel ühe kohustuse ja edeva tiitli juurde sain, siis mõtlesin, et teen selle siis selle avalikustamise ühekorraga ära. Et kaua ikka varjata. Nimelt valiti mind täna Põlvamaa turismiettevõtjate poolt ennast esindama Lõuna-Eesti Turismi SA nõukogusse. Et siis teine nõukogu koht juba - esimene oli siis Põlvamaa Arengukeskuse nõukogus. Selle kõige taustal oli ju arvata, et varem või hiljem jõuan ma kohalikule poliitikamaastikule. Nimelt rabati mind täiesti ootamatu ettepanekuga 23.jaanuaril, mil minu kandidatuur esitati ja valiti Reformierakonna Põlva PKO juhiks. Jah, olen nüüd oravate parteis ja ise sellega rahul :D

Poliitika tundub tänapäeval selline sõimusõna olevat, et olen täiesti meeldivalt üllatunud, kui paljud minu praegustest sõpradest-tuttavatest tegelikult on juba reformikate liikmenimekirjas. Ja kui positiivselt nad minu otsust vastu on võtnud. Tore, et mul mu sõpradega sarnane poliitiline maitse on.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Vot kohe ei tea kas õnne soovida või kaasa tunda:). Igal juhul tore kui saavutad seda mida tahad. Jääb ainult küsimus - mille nimel sina seda tahad? Edu ettevõtmisel!;)