teisipäev, 10. märts 2009

Tagasitulek


Käisin täna trennis. Sortisin endale vanade noolte seast välja pihutäie selliseid enam-vähem poolpiduseid nooli ja võtsin riiulist 15kg Legendi. (Nigeli Inglismaalt saadetud nooled on ikka veidi liiga rasked mulle. 20 jardi kannataks ehk veel lasta, aga flindi jaoks on nad juba keerulised, seda enam, et olen täielik vaistulaskja)No nagu päris algaja kohe. Ehkki päris algajale ma muidugi 15kg vibu kindlasti ei soovitaks. Aga minu jaoks, kes ma 15kg vibust ehk 13,5kg välja tõmban, on tagasitulek minu 40naelase Zakslase 35naelasest väljatõmbest siiski märkimisväärne. Ja milline on siis eesmärk?- kõik mu tehnika on kuskile talveunne vajunud selles vahepealses trennivabas ja stressirohkes perioodis, et tuleb alata algusest. Hetkel ei julge lubadusi anda, kus ja kui tihti ma trenni tegema hakkan, aga täna heitsin ma isegi tööl pilgu taharuumidesse, et kas sinna mahuks vibumatt ära... Elame-näeme, mis saama hakkab. Igatahes on mu tase niivõrd langenud, et juba veidi piinlik hakkab teisi õpetades ;-) Püüdsin siis täna analüüsida, et mida ma teen ja milleks. Kummaline on see, et olen võrreldes eelmise sisehooajaga hakanud hirmsasti kiirustama laskmisega ning ma ei suuda kuidagi meenutada, kuidas ma ennast eelmine hooaeg kontrollida suutsin?! ja teiseks olen ma ikka täielik vaistulaskja.. Aga vähemalt on mul nüüd mingid lähtepunktid. Tuleb lihtsalt lasta, tuleb oma noolehirm ära lasta!

Kommentaare ei ole: