neljapäev, 5. veebruar 2009

Rahvusvaheline/rahvuslik vibuprintsess


Ilmselt võib mind veidi õnnitleda- nimelt teatas minu postkasti saabunud kiri, et olen ametlikult ja täieõiguslikult NFAS-i liige (National Field Archery Society). Veidi murelikuks tegi mind küll see, et kui kirjas oli minu vanusegrupp märgitud "teadmata", siis kaardil lausa kriipis silma sõna Senior. Et selles valguses on täitsa kena, et ühes teatavas kommentaariumis tuhandete-naiste-lemmiku poolt mind jätkuvalt nooreks ja ilusaks nimetati ;-) Kats muidugi selgitas, et see senior on Inglismaa mõistes täiskasvanu. Aga igatahes on mul nüüd täielik õigus erinevatele rahvuslikele tiitlitele kandideerida, kui ma juhuslikult mõne tähtsa võistluse ajal Robin Hoodi kodumaale peaks sattuma. Iseasi kuidas see rahvusvahelistele suhetele mõjub. Nimelt käis on Kats mõni aasta tagasi Inglismaal ja tegi kohalikele naiste korralikult tuule alla ja tõi karika koos tiitliga ära koju. Loodetavasti on marionite ego taastunud, kui karta on, et kui meie Monsaga Katsi trikki korrata suudaks, siis vaevalt et Eesti vähemalt inglise naisvibulaskjate seas enam eriti popp on ;-) Klubi, mille liige ma nüüd olen, on Salamander F.A.C. Tegemist väikse eksklusiivse klubiga, kuhu vähemalt 2008 aasta suvel kuulusid ainult rahvuslike ja/või rahvusvaheliste meistritiitlite omanikud. Et minu tulekuga siis tase veidi langeb... Aga tänud Nigelile toetuse ja usu eest minusse, sest ju ta loodab, et kunagi ma mingi tiitli ikka kuskilt ära nopin ;-)
Pildil siis mina omas elemendis- algajate vibulaskjate punkte märkimas Musta Noole Vennaskonna kodurajal Kotikul. Muide, kes tahab minuga silmast-silma vibuküsimusi arutada, siis suurepärane võimalus selleks avaneb juba järgmisel nädalal Tourest messil Tln-s. Tulge Põlvamaa boksi ;-)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tubli oled! kuidas uuel tööpostil edeneb? N.

Mägilanna ütles ...

Kellele kiitus ei meeldiks- tänan! Ja tööpostil on täitsa vahva, selline inimestega suhtlemise töö sobib mu natuuriga ju hästi :-))Ja nagu mainisin, on firma tore ja tegija. Uued kliendid on alati teretulnud!