neljapäev, 7. juuni 2007

Aga äkki...


NB! Hoiatus! Kõik, kes on endal täheldanud allergilist reaktsiooni virisemisele, loevad järgnevat teksti edasi AINULT ja rangelt AINULT OMAVASTUTUSEL !!!!!!!

Aga äkki on mulle otsaette kirjutatud- löö mind, mina ei löö vastu?! Imelik, et ma ei olekski arvanud, et ma nii tähtis olen, et keegi minu tegemistele nii palju oma isiklikku aega viitsib raisata. (Täiesti õelalt- telefoniarved maksab ju firma kinni, nii et raharaiskamisest me VEEL rääkida ei saa. Või olgu, kui saame, siis ainult Mägilaste kontekstis, eks ole!) Nagu poliitikud - et kui sinust ei räägita, siis ei ole sind olemas. Mina olen olemas! Räägitakse :) Ja ega ma vahepeal aru ei saagi, kumb on hullem- kas see, et mina õnnetu kuidagi täiesti mõttetusse klubisse olen sattunud ja veel juhtkonda või vaene klubi, kes endale minu näol õnnetuse kaela tõmmanud?!

Kui ühe inimese arvamust võib laiendada tervele maastikuvibu liidule, ja tema sõnul seda nagu võiks, ehkki tegemist ainult puhtalt tema arvamusega, mida aga kõik toetavad, sest tema arvab alati õieti jne, siis olen ma ju EMVL häbiplekk või kui veel ei ole, siis peale esmaspäeva võin ma selleks saada. Olemas muidugi üliväiketõenäosus, et ei saa. Et saan hoopis kuulsaks. Et tahan rääkida asjadest, millest ma ise midagi ei jaga. Krt, mis see tähendab, et ei oska vibule nööri peale panna või ei saa märgile pihta?????

MA ARMASTAN VIBU LASTA! JA EESTLASED LASEVAD VÄGA HÄSTI VIBU! JA MA TAHAN SEDA TEISTEGA KA JAGADA! Ja hoolimata kõigest ma ikkagi vist lähen sinna terevisooni saatesse. Vähemalt keegi meist sinna läheb. Nii et 6.45 esmaspäeva hommikul selgub siis tõde...

***************************************

Tegelikult oli täna ilus päev, kahju, et seda ühte tundi telefonivestlust ei saa ära kustutada. Kustutaks. Ehkki kustutamisega peab väga ettevaatlik olema. Lapseisa ka kustutaks oma elust ära, aga siis ei oleks ju mul Eirikut, kes täna näiteks diivani najal oma pikema kõndimisretke tegi. Nüüd on see siis käes - 6 kuud ja 2 nädalat ja täitsa ise liigub! Suudad sa seda uskuda, Kristofer! (No las see isa siis seal kuskil olla. Aga sellist poega ta küll ära teeninud ei ole.)
Ja kiigu saime ka lakke. Mis tore hüpata!

Kommentaare ei ole: