neljapäev, 27. märts 2008

Pariis!!!


Vaatan natuke nõutu pilguga oma Zakslast... Nimelt seisis konverentsikutsel soe soovitus oma vibu kaasa võtta. Et pidada 3D loomi lasta saama jahimessil. Miskipärast ütleb mu sisetunne, et lisaks sellele, et ma seal ilmselt ainuke naisdelegaat olen, olen ma ka ainuke, kes longbow´ga kohale marsib. Sest olgem ausad, jahivibud on eelkõige ikka plokid ja recurved.

Ning lisaks murele, kuidas küll Väike Prints oma esimesed emmevabad ööd veedab, lisandub mure selle üle, et kas lennujaam oskab ikka mu vibu piisavalt õrnalt kohelda ning ta õigesse kohta toimetada. Nimelt mõned aastad tagasi läks ju Toivo vibu jalutama, selle asemele, et kenasti omanikuga Portugali lennujaamas taaskohtuda..

Ehee, ja ega see riiete valimine teeb ka nõutuks- mitte ei oska arvata, millised riided võiks vara-kevadisse Pariisi sobida. Ähvardavad kerge vihmaga ;)

Ah-jaa, äkki kõik veel ei teagi, miks ja kuhu ma täpsemalt lähen - 28-30 märts toimub Pariisis Euroopa Vibujahi Assotsatsiooni aastakoosolek ning rahvusvaheline jahimess. Ja sellel aastal on Mägilased seal minu isikus ka esindatud :))

Kommentaare ei ole: